KUCHNIA.TV OD MARCA W MONITORINGU AGB NIELSEN MEDIA RESEARCH

20 lutego 2007

Od pierwszego marca 2007 roku dane o oglądalności Kuchni.tv, pierwszego polskiego kanału kulinarnego, będą dostępne w monitoringu programowo-reklamowym AGB Nielsen Media Research.

Udostępnione zostaną informacje o oglądalności programów i bloków reklamowych na antenie stacji. W zakresie sprzedaży czasu reklamowego i akcji specjalnych stację Kuchnia.tv reprezentuje At Media – pierwszy w Polsce Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych.

Również od 1 marca Kuchnia.tv zostanie włączona do oferty sieci kablowej UPC. Dzięki temu stacja będzie już docierać za pośrednictwem platformy cyfrowej CYFRA+ oraz ponad 20 sieci kablowych w całej Polsce do 1,9 miliona gospodarstw domowych.

Najnowsze aktualności Zobacz wszystkie aktualności

2025-06-06

Nowości w czerwcu: Ainsley na Malcie: smaki wyspy, Jamie: szybko i łatwo

W czerwcu na CANAL+ Kuchnia nie zabraknie inspiracji dla miłośników gotowania! Jamie Oliver pokaże, jak przyrządzić pyszne dania w mgnieniu oka, a Ain...

Czytaj więcej

2025-05-15

Majowe premiery kulinarne w CANAL+ Kuchnia: Bosacka, Sachie i Jamie Oliver na ekranie

W maju CANAL+ Kuchnia zaprasza widzów na trzy wyjątkowe programy kulinarne. Katarzyna Bosacka powraca z trzecim sezonem "Bosacka daje radę", oferując...

Czytaj więcej
OGLĄDAJ CANAL+ KUCHNIA