KUCHNIA.TV OD MARCA W MONITORINGU AGB NIELSEN MEDIA RESEARCH

20 lutego 2007

Od pierwszego marca 2007 roku dane o oglądalności Kuchni.tv, pierwszego polskiego kanału kulinarnego, będą dostępne w monitoringu programowo-reklamowym AGB Nielsen Media Research.

Udostępnione zostaną informacje o oglądalności programów i bloków reklamowych na antenie stacji. W zakresie sprzedaży czasu reklamowego i akcji specjalnych stację Kuchnia.tv reprezentuje At Media – pierwszy w Polsce Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych.

Również od 1 marca Kuchnia.tv zostanie włączona do oferty sieci kablowej UPC. Dzięki temu stacja będzie już docierać za pośrednictwem platformy cyfrowej CYFRA+ oraz ponad 20 sieci kablowych w całej Polsce do 1,9 miliona gospodarstw domowych.

Najnowsze aktualności Zobacz wszystkie aktualności

2025-12-10

Świąteczne gotowanie z CANAL+ Kuchnia - grudniowe premiery

Okołoświąteczny czas to idealny moment, by zwolnić tempo i zanurzyć się w kulinarnych inspiracjach. W grudniu CANAL+ Kuchnia zaprasza widzów w wyjątko...

Czytaj więcej

2025-11-13

Listopadowe nowości w CANAL+ Kuchnia

W tym miesiącu do oferty trafi wiele tytułów dla widzów spragnionych odkrywania świata i jego smaków. Wspólnie będą mogli oni odkrywać świat smaków i...

Czytaj więcej
OGLĄDAJ CANAL+ KUCHNIA