KUCHNIA.TV OD MARCA W MONITORINGU AGB NIELSEN MEDIA RESEARCH

20 lutego 2007

Od pierwszego marca 2007 roku dane o oglądalności Kuchni.tv, pierwszego polskiego kanału kulinarnego, będą dostępne w monitoringu programowo-reklamowym AGB Nielsen Media Research.

Udostępnione zostaną informacje o oglądalności programów i bloków reklamowych na antenie stacji. W zakresie sprzedaży czasu reklamowego i akcji specjalnych stację Kuchnia.tv reprezentuje At Media – pierwszy w Polsce Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych.

Również od 1 marca Kuchnia.tv zostanie włączona do oferty sieci kablowej UPC. Dzięki temu stacja będzie już docierać za pośrednictwem platformy cyfrowej CYFRA+ oraz ponad 20 sieci kablowych w całej Polsce do 1,9 miliona gospodarstw domowych.

Najnowsze aktualności Zobacz wszystkie aktualności

2025-04-23

Wiosenne smaki świata w CANAL+ Kuchnia

W kwietniu na antenie CANAL+ Kuchnia nie zabraknie inspiracji dla smakoszy i miłośników kulinarnych podróży. Jamie Oliver zabierze widzów w wyjątkową...

Czytaj więcej

2025-03-12

Słodkie inspiracje i smaczne obiady - marcowe nowości w CANAL+ KUCHNIA!

W marcu na CANAL+ KUCHNIA czekają na widzów dwie smakowite serie. Agata Stankiewicz w "Słodka jak Sugar 3" udowodni, że nawet trudne desery można przy...

Czytaj więcej
OGLĄDAJ CANAL+ KUCHNIA