KUCHNIA.TV OD MARCA W MONITORINGU AGB NIELSEN MEDIA RESEARCH

20 lutego 2007

Od pierwszego marca 2007 roku dane o oglądalności Kuchni.tv, pierwszego polskiego kanału kulinarnego, będą dostępne w monitoringu programowo-reklamowym AGB Nielsen Media Research.

Udostępnione zostaną informacje o oglądalności programów i bloków reklamowych na antenie stacji. W zakresie sprzedaży czasu reklamowego i akcji specjalnych stację Kuchnia.tv reprezentuje At Media – pierwszy w Polsce Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych.

Również od 1 marca Kuchnia.tv zostanie włączona do oferty sieci kablowej UPC. Dzięki temu stacja będzie już docierać za pośrednictwem platformy cyfrowej CYFRA+ oraz ponad 20 sieci kablowych w całej Polsce do 1,9 miliona gospodarstw domowych.

Najnowsze aktualności Zobacz wszystkie aktualności

2025-08-13

Jamie Oliver: 5 składników po śródziemnomorsku- już dostępny

Czy pięć produktów wystarczy, by stworzyć niezapomniane danie? Jamie Oliver w kolejnej autorskiej serii udowadnia, że kreatywność w kuchni to podstawa...

Czytaj więcej

2025-07-07

Nowości w CANAL+ Kuchnia: Kulinarne podróże w lipcowej ramówce

CANAL+ Kuchnia zaprasza widzów na kolejną odsłonę kulinarnych wypraw - w lipcu premierę ma drugi sezon serii "Wyjątkowe smaki miast".

Czytaj więcej
OGLĄDAJ CANAL+ KUCHNIA