KUCHNIA.TV OD MARCA W MONITORINGU AGB NIELSEN MEDIA RESEARCH

20 lutego 2007

Od pierwszego marca 2007 roku dane o oglądalności Kuchni.tv, pierwszego polskiego kanału kulinarnego, będą dostępne w monitoringu programowo-reklamowym AGB Nielsen Media Research.

Udostępnione zostaną informacje o oglądalności programów i bloków reklamowych na antenie stacji. W zakresie sprzedaży czasu reklamowego i akcji specjalnych stację Kuchnia.tv reprezentuje At Media – pierwszy w Polsce Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych.

Również od 1 marca Kuchnia.tv zostanie włączona do oferty sieci kablowej UPC. Dzięki temu stacja będzie już docierać za pośrednictwem platformy cyfrowej CYFRA+ oraz ponad 20 sieci kablowych w całej Polsce do 1,9 miliona gospodarstw domowych.

Najnowsze aktualności Zobacz wszystkie aktualności

2024-04-16

Lifestylowy kwiecień w CANAL+ online: JAMIE OLIVER NAD MORZEM ŚRÓDZIEMNYM, KULINARNE WĘDRÓWKI GORDONA I PRZYJACIÓŁ - HISZPANIA, BOSACKA DAJE RADĘ 2, ANTHONY BOURDAIN - MIEJSCA NIEZANE 7, DZIEŃ DOBRY ŚNIADANIE 2

W CANAL+ KUCHNIA wraz z najlepszymi kucharzami widzowie odkryją kulinarne zakątki świata. Z Jamiem Oliverem wybierzemy się w podróż po krajach Morza Ś...

Czytaj więcej

2024-03-11

Lifestylowy marzec w CANAL+ online: JAKUBIAK ROZGRYZA MALTĘ, MICHEL ROUX - SIELSKIE SMAKI FRANCUSKIEJ KUCHNI 2, W OGRÓDKU WARZYWNYM JULIE, GOTUJ TANIEJ Z JAMIEM, DZIEŃ DOBRY, ŚNIADANIE 2

W marcu zapraszamy widzów na wiele wyczekiwanych nowości. W CANAL+ KUCHNIA z Tomaszem Jakubiakiem będziemy odkrywać smaki i wielokulturowe kulinarne d...

Czytaj więcej
OGLĄDAJ CANAL+ KUCHNIA