RUSZA NOWA KAMPANIA REKLAMOWA KUCHNI.TV

10 maja 2007

W poniedziałek 14. maja rusza nowa kampania reklamowa Kuchni.tv, pierwszego polskiego kanału kulinarnego. Celem kampanii jest dotarcie do ludzi młodych, zainteresowanych jedzeniem i gotowaniem, przede wszystkim mieszkańców dużych miast.


Kampania będzie prowadzona przez dwa tygodnie i zakończy się w niedzielę, 27 maja. Reklamy pojawią się w Internecie na portalach Onet i Wirtualna Polska oraz wyszukiwarce Google. Kampanii internetowej będą towarzyszyć spoty radiowe w TOK FM, Radiu Jazz i Radiu PiN. Słuchacze tej ostatniej stacji będą mogli dodatkowo wziąć udział w konkursie. Wszyscy, którzy poprawnie odpowiedzą na pytania zadane przez Agnieszkę Kręglicką, współprowadzącą program „Para w kuchni” na antenie Kuchni.tv, będą mieli szansę wygrać kupony do restauracji rodzeństwa Kręglickich.

Za kreację kampanii reklamowej w radiu odpowiedzialna jest agencja Grupa 66 Ogilvy, a w Internecie – Studio DM Plus. Zakupem mediów zajęły się MPG i Media Contact.

Najnowsze aktualności Zobacz wszystkie aktualności

2025-06-06

Nowości w czerwcu: Ainsley na Malcie: smaki wyspy, Jamie: szybko i łatwo

W czerwcu na CANAL+ Kuchnia nie zabraknie inspiracji dla miłośników gotowania! Jamie Oliver pokaże, jak przyrządzić pyszne dania w mgnieniu oka, a Ain...

Czytaj więcej

2025-05-15

Majowe premiery kulinarne w CANAL+ Kuchnia: Bosacka, Sachie i Jamie Oliver na ekranie

W maju CANAL+ Kuchnia zaprasza widzów na trzy wyjątkowe programy kulinarne. Katarzyna Bosacka powraca z trzecim sezonem "Bosacka daje radę", oferując...

Czytaj więcej
OGLĄDAJ CANAL+ KUCHNIA