Marketing w gastronomii. kuchnia+ patronem konferencji „Czas na zmiany”.

16 stycznia 2014

kuchnia+, jeden z autorskich kanałów platformy nc+, została patronem medialnym odbywającej się 23 stycznia w Warszawie konferencji „Czas na zmiany”. Tematem wydarzenia będą różne aspekty komunikacji marketingowej w gastronomii. Wezmą w nim udział wybitne osobowości świata kulinariów i mediów. Wśród prelegentów są cenieni szefowie kuchni, restauratorzy, specjaliści ds. komunikacji, dziennikarze i projektanci.

W czwartek, 23 stycznia 2014 r. w hotelu Sheraton w Warszawie w ramach konferencji „Czas na zmiany – czyli oryginalność i świeżość w promowaniu gastronomii” spotkają się przedstawiciele świata gastronomii, kulinariów, marketingu i mediów. Wydarzenie będzie podzielone na kilka sekcji, na które będą składały się wykłady i dyskusje. W programie konferencji znajdą się bloki tematyczne poświęcone rożnym obszarom gastronomii, w tym: nowoczesnej komunikacji marketingowej, designowi i projektowaniu komunikacji wizualnej, marketingowi w sieci (social media, blogi, www) czy budowaniu wizerunku szefa kuchni w mediach. Konferencja skierowana jest do właścicieli restauracji i hoteli, managerów, szefów kuchni, specjalistów ds. marketingu gastronomicznego, przedstawicieli producentów i dostawców branży HoReCa oraz przedstawicieli mediów związanych z tematyką kulinarną, dziennikarzy i blogerów.

- Od zawsze patronujemy największym wydarzeniom w branży kulinarnej i gastronomicznej, jak np. Międzynarodowym Targom Gastronomicznym EuroGastro. Kulisy pracy w restauracji prezentujemy również w ramach autorskiego przeglądu kuchnia+ food film fest oraz na naszej antenie w takich programach, jak „Szefowie kuchni” – mówi Joanna Albin, brand manager kanałów lifestyle’owych platformy nc+.

Joanna Albin będzie reprezentować kuchnię+ w panelu „CZAS NA LUDZI”. Wraz ze znanymi widzom stacji szefami kuchni Agnieszką Kręglicką, Adamem Chrząstowskim i Grzegorzem Łapanowskim będą rozmawiać o budowaniu wizerunku szefa kuchni i restauratora w mediach.

Konferencję, która odbywa się pod egidą miesięcznika „Food Service”, poprowadzą Agnieszka Małkiewicz z AM HoReCa Communications i Agata Godlewska, redaktor naczelna „Food Service”. Prelegentami poszczególnych paneli będą m.in. Robert Trzópek - szef kuchni The Harvest, Paweł Oszczyk - szef kuchni restauracji La Rotisserie w hotelu Le Regina, Małgorzata Minta - dziennikarka i blogerka, Aleksandra Lazar - założycielka serwisu Gastronauci.pl oraz Katarzyna Gliszczyńska - specjalistka ds. zarządzania designem.

Szczegółowy program konferencji znajduje się na stronie www.konferencje.media.com.pl/czasnazmiany/.

Najnowsze aktualności Zobacz wszystkie aktualności

2024-04-16

Lifestylowy kwiecień w CANAL+ online: JAMIE OLIVER NAD MORZEM ŚRÓDZIEMNYM, KULINARNE WĘDRÓWKI GORDONA I PRZYJACIÓŁ - HISZPANIA, BOSACKA DAJE RADĘ 2, ANTHONY BOURDAIN - MIEJSCA NIEZANE 7, DZIEŃ DOBRY ŚNIADANIE 2

W CANAL+ KUCHNIA wraz z najlepszymi kucharzami widzowie odkryją kulinarne zakątki świata. Z Jamiem Oliverem wybierzemy się w podróż po krajach Morza Ś...

Czytaj więcej

2024-03-11

Lifestylowy marzec w CANAL+ online: JAKUBIAK ROZGRYZA MALTĘ, MICHEL ROUX - SIELSKIE SMAKI FRANCUSKIEJ KUCHNI 2, W OGRÓDKU WARZYWNYM JULIE, GOTUJ TANIEJ Z JAMIEM, DZIEŃ DOBRY, ŚNIADANIE 2

W marcu zapraszamy widzów na wiele wyczekiwanych nowości. W CANAL+ KUCHNIA z Tomaszem Jakubiakiem będziemy odkrywać smaki i wielokulturowe kulinarne d...

Czytaj więcej
OGLĄDAJ CANAL+ KUCHNIA