Te identyfikatory pozwalają nam oraz naszym partnerom oferować reklamy dostosowane do Twoich zainteresowań. Dokładniej oznacza to, że będziemy mogli:
- dostosowywać treści reklamowe do nawigacji realizowanej w Twoim terminalu lub do danych osobowych, które podałeś(-aś) w szczególności poprzez wykorzystanie funkcji targetowania reklam lub kontaktów e-mailowych na podstawie historii Twojego korzystania z naszych usług;
- monitorować kolejne nawigacje wykonywane przez Twój terminal;
- dostosowywać obszary reklamowe do preferencji wyświetleń na Twoim terminalu;
- dostosowywać prezentację serwisu, z którym powiązane są treści reklamowe;
- ograniczyć liczbę wyświetlanych reklam;
- obliczać kwoty należne podmiotom w łańcuchu dystrybucji reklam;
- mierzyć skuteczność i wpływ kampanii reklamowych.
Wyłączając te identyfikatory, nie będziesz otrzymywać mniejszej ilości materiałów reklamowych, ale będą pojawiały się reklamy nie zawsze odpowiadające Twoim zainteresowaniom.
Komentarze